Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Якщо Вас із якоїсь причини не влаштував замовлений Вами товар, Ви можете відмовитися від її отримання, але тільки у відділенні служби доставки, при цьому Вам не повертається авансовий платіж (це умова зазначено на сайті в розділі "Доставка і оплата") - він покриває частину витрат на транспортування товару. Якщо ж Ви покинули відділення служби доставки, то в подальшому повернення товару неможливий. Обмен товара производится только в случае фабричного брака или пересортицы. Если при получении заказа Вы обнаружили брак или ошибку наших упаковщиков (это бывает крайне редко, но мы несем за это полную ответственность) Вы можете обменять товар за счет нашей компании. Заявку можно подать в течении 3х дней после получения заказа и только при наличии фото брака (наличие брака в товаре необходимо зарегистрировать в отделении службы доставки при осмотре товара и отказаться от получения - это ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ условие). Увага: ношені, випрані, помилково замовлені Вами речі, а також речі придбані за уцінку (зважаючи на наявність в них заводських або виробничих дефектів) обміну та поверненню не підлягають. Повернення грошей здійснюється тільки якщо Ви отримали бракований товар і наша компанія не може надати Вам заміну. У такому разі витрати на зворотню доставку ми беремо на себе а також компенсуємо Вам вартість доставки товару до Вас.